luni, 12 decembrie 2011

Drept procesual penal partea speciala - speta 1

Procurorul a dispus prin rezolutie scoaterea de sub urmarire penala.Dupa respingerea plangerii formulata la procurorul ierarhic superior, persoana vatamata, in baza art 278 indice 1 cod procedura penala, a formulat la judecatorul de la instanta careia i-ar fi revenit competenta de a judeca in prima instanta. In fata judecatorului, persoana care sustine ca interesele sale legitime au fost vatamate prin scoaterea de sub urmarire penala a declarat ca isi retrage plangerea. Care este solutia care se impune in acest caz?

Pentru rezolvarea acestei spete avem in vedere faptul ca exista un recurs in interesul legii (decizia nr 27/2008, publicat in Monitorul Oficial in data de 22 iunie 2009) care spune ca: "instanta investita cu solutionarea plangerii formulate in temeiul art 278 ind 1 cod proced penala, in cazul retragerii acesteia de catre persoana vatamata sau persoana ale carei interese legitime au fost vatamate, urmeaza sa ia act de aceasta manifestare de vointa. Hotarerea astfel pronuntata nu este supusa niciunei cai de atac".

4 Comentários:

Cosmin spunea...

Salut iti multumesc pentru ce faci aici ..pe mine ma ajuta foarte mult si ma inspira in acelasi timp determinarea ta ...multumesc Cosmin

Unknown spunea...

salut, as dori sa dau la drept la Cluj si sunt foarte interesat de internshipuri, activitati extraculiculare-as vrea sa stiu-in Cluj putem vorbi de asemenea ocazii , internshipuri la firme de avocatura, oportunitati de acest gen precum in Bucuresti( unde am vazut foarte multe oferte si casele de avocatura sunt foarte deschise la aceasta idee ) ?

Robert McCain spunea...

Si necesita contratar a un pirata informático confiable para monitorear el teléfono o la red social de su cónyuge, comuníquese con expressfoundations@gmail.com Es extremadamente confidencial

. spunea...

Soțul meu m-a lăsat cu doi copii, m-am simțit groaznic și aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost emoționat în tot acest timp pentru că copiii m-au tot întrebat unde este tata. Mulțumesc Dr. DAWN, pe care l-am cunoscut pe facebook care mi-a adus soțul acasă și a restabilit pacea între noi. Într-o zi fidelă în timp ce navigam pe internet am dat peste câteva mărturii despre Dr. DAWN și am simțit imediat nevoia să-i cer ajutor și acum mă bucur că mi-a ieșit totul până la urmă. Soțul meu este acasă acum cu copiii mei și nu a mai fost niciodată atât de multă dragoste și bucurie în casa mea până acum. Dacă aveți probleme similare,

*Daca vrei sa ramai insarcinata.

*Dacă vrei să restabilești pacea și fericirea în căsnicia sau relația ta.

*Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.

*Dacă vrei să oprești ghinionul sau ai nevoie de ritual pentru a prospera.
Contactați Dr. DAWN, cu siguranță vă va ajuta,
E-mail: dawnacuna314@gmail.com

WhatsApp: +2349046229159

Dacă eşti student la drept, ai găsit ceea ce căutai!

Am început să lucrez la acest blog în toamna anului 2008, atunci când m-am înscris la această facultate. Intenţionez să fac publice astfel toate notele de lectură, notele de curs, testele şi lucrările pe care le voi parcurge în aceşti ani. Sper să-ţi fie şi ţie de folos!

Eşti student la drept?

Atunci poţi fi co-publisher la acest blog. Înscrie-te şi fă-ţi cunoscută experienţa: note de lectură, bârfe despre profesori, planuri de viitor, speţe comentate – sunt tot atâtea metode ca să te exprimi! Contactează-mă la riliescu2000 at yahoo dot com!

Totalul afișărilor de pagină

Watch favourite links
eLearning & Online Learning Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Student la Drept © Layout By Hugo Meira.

TOPO