marți, 23 noiembrie 2010

Bancul zilei

Un miliardar merge sa joace golf fiindca era la moda in randul celor instariti. Si cand merge la prima gaura ia bogatasul crosa cu numarul 5 si cand sa loveasca mingea aude o voce care ii spune sa loveasca cu crosa numarul 9, se uita omul in jur si nu vede nimic si ia crosa numarul 9 si
puncteaza. Merge omul nostru la urmatoarea gaura si ia crosa cu numarul 7 si aude iar o voce care ii spune sa dea cu numarul 2 se uita in jur si vede o broasca, se uita ciudat si spune:

- Tu mi-ai spus crosele?

Broasca:

- Da, eu ti-am spus si acum am sa-ti indeplinesc o dorinta care vrei tu.

- Vreau sa fiu cel mai bogat om din lume si sa fiu la LAS VEGAS sa castig in continuare toti banii din lume.

Ca prin minune broasca apare cu miliardarul in orasul luminilor merg acestia la cel mai scump cazino si castiga. Cand ajung la camera de la hotel broasca ii spune miliardarului sa o sarute
si bogatasul o saruta si se transforma int-o tipa de 16 ani super.

SI ASA, DOMNULE JUDECATOR, A AJUNS MINORA LA MINE IN CAMERA.

Seja o primeiro a comentar

Dacă eşti student la drept, ai găsit ceea ce căutai!

Am început să lucrez la acest blog în toamna anului 2008, atunci când m-am înscris la această facultate. Intenţionez să fac publice astfel toate notele de lectură, notele de curs, testele şi lucrările pe care le voi parcurge în aceşti ani. Sper să-ţi fie şi ţie de folos!

Eşti student la drept?

Atunci poţi fi co-publisher la acest blog. Înscrie-te şi fă-ţi cunoscută experienţa: note de lectură, bârfe despre profesori, planuri de viitor, speţe comentate – sunt tot atâtea metode ca să te exprimi! Contactează-mă la riliescu2000 at yahoo dot com!

Totalul afișărilor de pagină

Watch favourite links
eLearning & Online Learning Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Student la Drept © Layout By Hugo Meira.

TOPO